luni, 9 ianuarie 2012

Failure to launch


Dupa ce am dat mai mult decat o sansa blogului asta, trebuie sa ma declar unilateral profund dezamagit de rezultat. Multi s-ar putea intreba "care rezultat?" si pe buna dreptate. Aproape ca nu ai de unde aduna (de pofta macar) cateva articole care sa merite, cu adevarat citite. Nici nu prea ai avea cum. Sunt prea putine toate ca sa poti crede ca e ceva ce merita apreciat sau transmis mai departe prietenilor or, de ce nu, urmasilor.

Asa ca, din punctul meu de vedere, acest proiect este o totala pierdere de timp si nu voi mai continua sa public aici. Ma intorc la ai mei si ale mele. Nu imi pare rau ca am incercat, dar mi se pare intr-adevar o sansa irosita de a face ceva frumos.

I bid farewell to all the non-existent readers out there!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu